vineri, 10 octombrie 2014

Iubirea este vindecatoare

Viata iti ofera un traseu. Convingerile de ieri se pot schimba azi sau pot fi intarite maine

Scriam in sfarsit de an 2013, azi doar am periat putin textul, voi reveni asupra lui peste un an?
Analiza, schimbari, consolidari
Au fost vremi cand auzeam despre oameni care isi faceau retrospectiva anului si isi faceau planuri pentru anul urmator.
Cateodata imi parea atat de simplu, iar alteori simteam ca traiesc ani de incertitudine si imi faceam un plan discret, cu multa probabilitate, dar presarat cu anumite convingeri pe care mi le formasem despre viata.
Texte care ma motivau si ma motiveaza inca, nu au fost inca de la inceput, ci viata mi le-a adus incetul cu incetul in fiinta mea.
La sfarsit de an, gandesc:
Daca imi fac un plan, reusesc!
Tot ce imi propun pot reusi!
Chiar daca imi fac un plan si el nu merge in directia in care l-am programat, intotdeauna gasesc o cale sa-l duc la bun sfarsit.
Oamenii sunt buni si intotdeauna am capacitatea de a ajunge la latura lor ascunsa cateodata, cea buna.
Un om care afiseaza un comportament agresiv sau poate unul tacut, ostil, ascunde un suflet bun, insa si-a format o "carcasa" de aparare pentru ceilalti. Viata lui l-a invatat sa raspunda astfel.
Cateva dintre convingerile pe care le-am acumulat de-a lungul vietii:
Daca mint, voi pierde. 
Intotdeauna cu adevarul voi reusi.
Adevarul spus in cuvinte frumoase si la vremea lui are mare valoare.
Tacerea si rugaciunea ma salveaza din multe situatii tensionate: 
  • gasesc solutii
  • primesc cu impacarea, fara sa ma simt lezata.
Cateodata si un conflict rezolva o situatie.
Mi-am asimilat expresiile: sunt responsabila, imi asum.
Imi permit sa grersesc, dar nu fac greseala intentionata! Caut solutii pentru greseli.
Ceilalti au voie sa greseasca. Pot sa ii iert.
Nu imi permit sa ma simt vinovata cand gresesc.
Nu caut vinovati pentru ceea ce mi se intampla. Intotdeauna ma intreb, cum am ajuns in acea situatie? Ce anume din comportamentul meu a generat o situatie, o stare, un comportament al celui de langa mine?
Am invatat ca iubirea este vindecatoare .
Vindeca-ti sufletul, inima, trupul iubind!
Azi constientizez ceea ce iubesc:
-iubesc sa scriu
-iubesc sa ascult
-iubesc provocarile din viata mea, ele vin cu un scop
-iubesc locul, locuri
-iubesc oameni, expresii, atitudini
-iubesc zambete, imbratisari, sarutari
-iubesc si accept ca pot fi si trista, dezamagita, obosita, fara solutii cateodata
-iubesc tacerea si momentele de singuritate 
Am simt sa va transmit aceste ganduri, ganduri vindecatoare pentru mine, ganduri de reusita, ganduri de iubire, de pace, ganduri normale pentru orice om.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu